Ο Μητροπολίτης Κηφισιάς προειδοποιεί για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά
Την προσοχή των χριστιανών εφιστά με ανακοίνωση της η Μητρόπολη Κηφισιάς σχετικά με εκδήλωση που διοργανώνεται από την εταιρεία «Σκοπιά» την επόμενη εβδομάδα.
Dogma Newsdesk
Την προσοχή των χριστιανών εφιστά με ανακοίνωση της η Μητρόπολη Κηφισιάς σχετικά με εκδήλωση που διοργανώνεται από την εταιρεία «Σκοπιά» την επόμενη εβδομάδα.
«Εδώ η αληθής βιβλική διδασκαλία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την διδασκαλία των “Μαρτύρων του Ιεχωβά”, αλλά και τις θρησκευτικές πεποιθήσεις όλων των υπόλοιπων αιρετικών ομάδων που διακηρύττουν ότι η Εκκλησία έχασε την αλήθεια, και μετά από πολλούς αιώνες την ξαναβρήκαν εκείνες, καθεμία για λογαριασμό της» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Στο κείμενο της Μητροπόλεως Κηφισιάς, οι χριστιανοί καλούνται να μελετούν την Αγία Γραφή διότι όπως σημειώνεται υπάρχει κίνδυνος «να απομακρυνθούν από την αλήθεια και να παγιδευτούν εγκλωβιζόμενοι στο χώρο της πλάνης και της ανελευθερίας».
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η εταιρεία «Σκοπιά» (οργάνωση των επονομαζομένων “χριστιανών” μαρτύρων του Ιεχωβά), που δραστηριοποιείται και εντός των ορίων της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, τις τελευταίες ημέρες απευθύνει πρόσκληση απευθυνόμενη και στο χριστεπώνυμο εκκλησίασμα της Ι.Μητροπόλεώς μας να συμμετάσχει σε εκδήλωση που θα γίνει στις 21/06/13, με θέμα «Αλήθεια : Πού μπορείτε να τη βρείτε; Πως θα ωφελήσει εσάς και την οικογένειά σας ;
Η τοπική μας Εκκλησία, στα πλαίσια της ποιμαντικής μέριμνας και φροντίδας για τον πιστό λαό της, οφείλει να τον ενημερώσει σχετικά με το κεφαλαιώδους σημασίας για τη σωτηρία μας θέμα, όπως αυτό διδάσκεται από την Αγία Γραφή και την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, επισημαίνοντας τα εξής :
Πρώτον, η αλήθεια υπάρχει και συναντάται μόνο στο Θεανθρώπινο και μοναδικό Πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Μόνον διά του Χριστού η αλήθεια αποκαλύφθηκε στον κόσμο και μόνο δι’ Αυτού μπορεί ο άνθρωπος να γνωρίσει το Θεό και να σωθεί .
Δεύτερον, ο Χριστός με την Ενανθρώπηση, το Σταυρικό Θάνατο και την Ανάστασή Του ίδρυσε την Εκκλησία, της οποίας είναι η Κεφαλή και Αυτή το σώμα Του, κατά τη διδασκαλία του Αποστόλου Παύλου. (Εφεσ. ε ,23. α, 23.).
Ο Απόστολος των εθνών χαρακτηρίζει την Εκκλησία «στύλο και εδραίωμα της αληθείας» (Α΄ Τιμ. γ, 15).
Σε αντίθεση με τα παραπάνω, η Αγία Γραφή τονίζει με έμφαση ότι άνθρωποι ή συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων θα απομακρυνθούν από την Εκκλησία, και θα αρνηθούν τη σωτηριώδη αλήθειά Της που ισοδυναμεί με άρνηση του Ίδιου του Χριστού.
Έτσι οδηγούνται στην πλάνη και στην απώλεια, γι’ αυτό και ο απόστολος Πέτρος τους χαρακτηρίζει ψευδοπροφήτες και ψευδοδιδασκάλους (Β΄ Πετρ. β, 1). Η αλήθεια, συνεπώς, ανήκει και υπάρχει μόνο μέσα στο σώμα της Εκκλησίας, που είναι το σώμα του Χριστού και όχι σε μεμονωμένα άτομα ή αιρετικές ομάδες, όπως οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά».
Η κεντρική διδαχή της εταιρίας έχει καταδικαστεί επίσημα και συνοδικά (αν και η εταιρεία ιδρύθηκε πολύ μεταγενέστερα) ήδη από το 325 μ.Χ. από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο και ιδίως η ακραία αντιγραφική κακόδοξη διδασκαλία που υποστήριξε με φανατισμό ο Άρειος ότι ο Χριστός δεν είναι Θεάνθρωπος, απλά μόνο άνθρωπος, ή άλλως το καλύτερο κτίσμα του Θεού Πατρός.
Τρίτον, η αποκεκαλυμμένη αλήθεια, που η Εκκλησία παρέλαβε από τον Ίδιο τον Ιδρυτή της, το Χριστό, και τους Αποστόλους, δεν είναι μία θεωρητική αλήθεια φιλοσοφικού περιεχομένου που διατυπώθηκε από κάποιον άνθρωπο, αλλά η σωτηριώδης διδασκαλία που για να αποκαλυφθεί χρειάστηκε να σφαγιασθεί στο Σταυρό ο Παντοδύναμος Υιός του Θεού.
Γιά το λόγο αυτό η σωτηριώδης αυτή αλήθεια αποκαλύφθηκε στην Εκκλησία , κατά τη βιβλική διδασκαλία άπαξ (Ιούδα, 3), δηλαδή μία για πάντα, με τρόπο μοναδικό και ακατάλυτο. Κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο η Εκκλησία, κατά τον ευαγγελιστή Ματθαίο είναι θεμελιωμένη στην πέτρα της Αληθείας και ακόμη και οι πύλες του Άδου δε θα μπορέσουν να την καταβάλλουν (Ματθ. ιστ, 18).
Εδώ η αληθής βιβλική διδασκαλία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την διδασκαλία των “Μαρτύρων του Ιεχωβά”, αλλά και τις θρησκευτικές πεποιθήσεις όλων των υπόλοιπων αιρετικών ομάδων που διακηρύττουν ότι η Εκκλησία έχασε την αλήθεια, και μετά από πολλούς αιώνες την ξαναβρήκαν εκείνες, καθεμία για λογαριασμό της.
Τέταρτον, η αλήθεια, κατά τη διδασκαλία της Αγίας Γραφής που εκφράζεται αυθεντικώς και ακαινοτομήτως από την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, εκτός από των ανωτέρω, είναι σταθερή και αμετάβλητη, διότι δεν αλλάζει και δεν τροποποιεί την άπαξ παραδοθείσα πίστη που εμπειρικά ως Σώμα βιώνει από καιρό σε καιρό.
Αυτό που η Εκκλησία παρέλαβε από το Χριστό και τους Αποστόλους, αυτό σθεναρώς αγωνισάμενη και αγωνιζόμενη ακολουθεί, έχοντας πλήρη τη συνείδηση ότι η παραμικρή αλλαγή, παραφθορά ή τροποποίηση στην Ορθόδοξη Πίστη θα έχει ολέθριες συνέπειες για το λαό Της.
Αυτό εννοεί ο αδελφόθεος Ιάκωβος όταν λέγει ότι «πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον, άνωθέν εστι καταβαίνον από του Πατρός των φώτων, παρ’ω ουκ ένι παραλλαγή ή τροπής αποσκίασμα» (Ιακ. α, 17), δηλαδή κάθε αγαθό που δίδεται στους ανθρώπους και κάθε τέλειο δώρο προέρχεται από τον ουρανό και κατεβαίνει από τον Πατέρα των φώτων, στον Οποίο δεν υπάρχει αλλοίωση ή σκιά μεταβολής.
Αντίθετα, οι υποστηριζόμενες ως αλήθειες της Σκοπιάς μεταβάλλονται, τροποποιούνται και παρουσιάζονται με ποικίλους ερμηνευτικούς ανακόλουθους τρόπους στους οπαδούς – θύματα της οργάνωσης αυτής, ανάλογα με την κρίση και με ότι εξυπηρετούν κάθε φορά τα εκάστοτε συμφέροντα της οργάνωσης.
Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τα παραπάνω, και με υψηλό αίσθημα της εν Χριστώ υπεύθυνης ποιμαντικής ευθύνης προς τα τίμια και ευσεβή μέλη του εκκλησιαστικού σώματος της τοπικής περιφερείας μας προβαίνουμε στην εν λόγω ενημέρωση με σκοπό την οριοθέτηση της διδασκαλίας της Εκκλησίας του Χριστού από την απειλή της αιρέσεως ώστε ο καθένας να παραμένει σταθερός και αμετακίνητος ελλόγως και θεοφιλώς, στην πίστη του Θεανθρώπου χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η σωτηρία του.
Ως εκ τούτου, η τοπική μας Εκκλησία, φιλανθρώπως, αποτρέπει το χριστεπώνυμο πλήρωμά της από ενδεχόμενη συμμετοχή του στην προαναφερθείσα συνέλευση των επονομαζομένων «“χριστιανών” Μαρτύρων του Ιεχωβά».
Παράλληλα, παροτρύνει το λαό της στη μελέτη του λόγου του Θεού, της Αγίας Γραφής, με προσευχή, επιμέλεια, πνεύμα ταπεινώσεως και υπομονής, και προπαντός συμμετοχή στη λατρευτική και μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας.
Αυτά οικοδομούν τους χριστιανούς στην Ορθόδοξη πίστη και τους προστατεύουν από τον κίνδυνο να απομακρυνθούν από την αλήθεια και να παγιδευτούν εγκλωβιζόμενοι στο χώρο της πλάνης και της ανελευθερίας.