Σε απάντηση, όσων διαδίδονται ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ δημοσιμοποιεί δυο απαντητικές επιστολές μια προς τον Γενικό Γραμματέα της Χρυσής Αυγής Νίκο Μιχαλολιάκο και η δεύτερη προς τον Ηλία Παναγιώταρο.
Σέ ἀπάντηση ὅσων διαδίδονται δημοσιοποιῶ δύο ἀπαντητικές ἐπιστολές μου μία στόν κ. Νικόλαο Μιχαλολιάκο, Γενικό Γραμματέα τοῦ κομματικοῦ σχηματισμοῦ Λαϊκός Σύνδεσμος Χρυσή Αὐγή καί μία πρός τόν Βουλευτή τοῦ ἴδιου κόμματος κ. Ἠλία Παναγιώταρο.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ,
᾿Αριθμ. Πρωτ. 718 ᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 24ῃ Ἰουνίου 2015
Πρός Τόν
Ἐντιμότατον Κύριον
Ἠλίαν Παναγιώταρον
Βουλευτήν Λαϊκοῦ Συνδέσμου «Χρυσή Αὐγή»
Βουλή τῶν Ἑλλήνων
ΑΘΗΝΑΙ
Ἐντιμότατε Κύριε Βουλευτά,
Εἰς ἀπάντησι τῆς ἀπό 11/6/2015 ἐπιστολῆς Σας ἀποστέλλω τά σχετικά μέ τόν κομματικό Σας σχηματισμόν ἀνακοινωθέντα μου, πού ἀποδεικνύουν πληρέστατα ἀναφέροντας πραγματικά περιστατικά καί ὄχι ἰδεοληψίες ὅτι δυστυχῶς ὡς ἰδεολόγημα τοῦ κομματικοῦ Σας χώρου ἔχετε τόν ἀποκρυφιστικό παγανισμό πού ὅπως εὐχερῶς ἀντιλαμβάνεσθε εἶναι ἐξόχως πολέμιος τῆς χριστιανικῆς Πίστεως καί Ἀληθείας.
Συνεπῶς δέν τυγχάνει ἀληθής καί βάσιμος ὁ ἰσχυρισμός Σας ὅτι Σᾶς «κατηγόρησα» ὡς «ἀντιχρίστους, αἱρετικούς, εἰδωλολάτρες κλπ» διότι ἀπέδειξα μέ ἀδιάσειστα στοιχεῖα καί πραγματικές ἀναφορές τήν οὐσιώδη σχάση τοῦ κινήματός Σας ἀπό τόν Ἑλληνορθόδοξο πολιτισμό μας.
Ἐπειδή ὅμως, δι’ ὅλα ὑπάρχει ἡ εὐλογημένη μετάνοια ἰδού ἀγαπητέ κ. Βουλευτά πεδίον δόξης λαμπρόν δι’ ὅλους Σας, νά ἀποκηρύξετε δημοσίᾳ τά κατά καιρούς τόσον ἀπό τόν κ. Γεν. Γραμματέα διακηρυχθέντα νεοπαγανιστικά φληναφήματα, ὅσον καί ἀπό τούς ἄλλους ἀναφερομένους στά Ἀνακοινωθέντα μου Βουλευτάς καί νά διακηρύξετε τήν πίστη Σας στήν Ἑλληνορθόδοξη ἰδιοπροσωπεία καί ταυτότητα τοῦ Γένους μας.
Ἡ ἐπανακυκλοφόρησι ἀπό τόν κ. Ν. Μιχαλολιάκο τό 2008 καί ἀπό τίς ἐκδόσεις ΝΕΑ ΣΠΑΡΤΗ τῆς ποιητικῆς του συλλογῆς «Ἡ ἐξομολόγηση ἑνός Ἐθνικοῦ» μέ σαφές παγανιστικό περιεχόμενο καί ἡ ὁμολογία τοῦ Κομματικοῦ Σας σχηματισμοῦ στήν ἱστοσελίδα Του στίς 22/4/2013 «ναί κάποιο νέοι τῆς Χρυςῆς Αὐγῆς ἑόρτασαν τό χειμερινό ἡλιοστάσιο μία ἡμέρα ἱερή τῆς παράδοσης τοῦ Ἑλληνισμοῦ γιά χιλιάδες χρόνια» δέν ἀφήνουν κανένα περιθώριο γιά ὁποιαδήποτε συνεργασία τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας μαζί Σας.
Μετά τιμῆς
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
᾿Αριθμ. Πρωτ. 1085 ᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 9ῃ Ὀκτωβρίου 2017
Πρός Τόν
Ἐντιμότατον Κύριον
Νικόλαον Μιχαλολιάκον
Γενικόν Γραμματέα
Λαϊκοῦ Συνδέσμου «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»
Λεωφ. Μεσογείων 131
115 26 ΑΘΗΝΑΙ
Ἐντιμότατε Κύριε Γενικέ,
Εν πρώτοις εὐχαριστῶ θερμῶς διά τάς Ὑμετέρας εὐχάς ἐπί τῇ ἐνάρξει τοῦ νέου ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους. Εἰς ἀπάντησι τῆς ὑπ’ ἀριθμ. 146/20.9.2017 Ὑμετέρας ἐπιστολῆς προάγομαι νά σημειώσω τά ἀκόλουθα:
Ἐκφράζετε προσήλωσι εἰς τόν ἱερόν θεσμόν τῆς οἰκογενείας καί ὡς ἐκ τούτου τήν κάθετον ἀντίθεσιν τοῦ Ὑμετέρου κοινοβουλευτικοῦ σχηματισμοῦ εἰς τό ὅλως ἀνήκουστον καί ἀπαράδεκτον ἐξ ἐπόψεως ἰατρικῆς, κοινωνιολογικῆς, ψυχολογικῆς καί θρησκευτικῆς ψηφισθησόμενον νομοθέτημα τό ὁποῖον ἐπιγράφεται ὡς «νομική ἀναγνώριση φύλου» καί ἐπιδιώκει τήν θεσμοθέτησι τῆς χωρίς ἐπιστημονικήν τεκμηρίωσι ἀτομικῆς βουλήσεως, ἀνατροπή τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας, ἐρήμην τῶν κοινωνικῶν συνθηκῶν.
Κατά τό παρελθόν ἤσκησα καθηκόντως δριμεῖαν κριτικήν εἰς τάς παγανιστικάς καί ἑωσφορικάς Ὑμετέρας ἀποκλίσεις, προερχομένας ἀπό τόν σατανιστήν ποιητήν W. B. Yeats, διακεκριμένον στέλεχος τοῦ ἑρμητικοῦ τάγματος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς τοῦ 19ου αἰ., ὅπως ἐκφράζονται εἰς τόν συγγραφέντα ὑφ’ Ὑμῶν, πρόλογον τοῦ βιβλίου τοῦ Ὀδυσσέως Πατεράκη, ἐκδ. Ἐλεύθερη Σκέψις 1982, «Τό ἀστραφτερό σκοτάδι τοῦ ἑωσφόρου», «Ἐθνική τῶν Ἑλλήνων Θρησκεία».
Ἐξ αὐτῶν προκύπτει ὅτι ἡ ἐπιλογή τό 1985 τοῦ ὀνόματος «Χρυσή Αὐγή» τοῦ Ὑμετέρου πολιτικοῦ σχηματισμοῦ καί τό ἰδεολογικόν περιεχόμενόν του φέρονται ὡς δάνειον ἀπό τό σατανιστικόν, ἀποκρυφιστικόν καί παγανιστικόν ἑρμητικόν τάγμα τῆς «Χρυσῆς Αὐγῆς» στό ὁποῖον πρωταγωνίστησε δραματικῶς ὁ γνωστός σατανιστής Ἄλιστερ Κρόουλι, πού στηρίζεται στήν ἑρμητική Καμπάλα, ἡ ὁποία εἶναι ἔμπνευσις καί ἔργον τῶν Σιωνιστῶν σατανιστῶν, μέ τήν πρόσμειξι τῶν ἀρχῶν τοῦ Ρουνικοῦ παγανισμοῦ.
Ἐν ταὐτῷ ἡ Ὑμετέρα ποιητική συλλογή «Ἡ ἐξομολόγησις ἑνός ἐθνικοῦ», ἐκδ. Νέα Σπάρτη, πού ἀνετυπώθη τό 2008 γέμει ἀπό δωδεκαθεϊστικάς ἀπόψεις, πού ἀσφαλῶς γνωρίζετε καλῶς ὅτι ὅπως ὁ Ἠρόδοτος ἀναφέρει, ἀποτελοῦν σύλληψι δύο ποιητῶν τῆς ἀρχαιότητος τοῦ Ἠσιόδου καί τοῦ Ὁμήρου.
Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω, ἀντιλαμβάνεσθε εὐχερῶς, ὅτι ὑφίσταται πλήρης ἀδυναμία ἀναγνωρίσεως τοῦ οἱουδήποτε ἔργου τοῦ Ὑμετέρου κομματικοῦ σχηματισμοῦ, ὅταν ἐλλείπει ἡ κοινή βάσις καί ἀναφορά πού εἶναι ἡ ἀκλόνητος πίστις εἰς τόν Ἕναν Τρισυπόστατον Θεόν, εἰς τόν Σωτῆρα, Νικητήν τοῦ θανάτου καί Λυτρωτήν τοῦ κόσμου.
Ἑπομένως διά νά ὑπάρξῃ οἱαδήτινα ἐπικοινωνία μεθ’ ἡμῶν, προϋπόθεσις εἶναι ἡ δημόσια ἀποκήρυξις καί κατάγνωσις τῶν ὡς ἄνω ἀναφερομένων κειμένων καί ἡ ὁμολογία πίστεως.
Μετά τιμῆς
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ