Οι αγιορείτες ζηλωτές που αντιμάχονται τους επιστήμονες και συχνά μαζί και την κοινή λογική, έχουν υψώσει ένα απροσπέλαστο τείχος παραλογισμού, αγνοώντας – σε πολλές περιπτώσεις επιδεικτικά – τα μέτρα κατά της πανδημίας και φυσικά έχοντας δαιμονομποιήσει το εμβόλιο. Στον.. αντιεμβολιατικό αυτό αγώνα το λάβαρο αυτής της ιδιότυπης επανάστασης κρατούν γνωστά πρόσωπα της αθωνικής πολιτείας, των οποίων η φήμη, οι λόγοι και οι διδαχές ξεπερνούν τα όρια του Αγίου Όρους και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και τα ελλαδικά σύνορα
Οι ζηλωτές αγιορείτες μοναχοί και η «εκμετάλλευση» του Γέροντα Παΐσιου
Πρωτοστάτης στον αντιεμβολιαστικό αγώνα είναι για τους καλά γνωρίζοντες ο μοναχός Ευθύμιος από την «Καλύβη Αναστάσεως – Καψάλα»,η οποία βρίσκεται στις παρυφές των Καυρών. Ο μοναχός Ευθύμιος έχοντας συμπληρώσει μόλις μισό αιώνα ζωής θεωρείται ήδη ως ο διάδοχος του Γέροντα Παϊσίου.
Στο λιτό κελί που μένει μαζί με πέντε ακόμα μοναχούς δέχεται, όχι μόνο δεκάδες προσκυνητές από Ελλάδα και εξωτερικό που έρχονται για να τον «εμπιστευτούν», αλλά και γράμματα και επιστολές κοινών θνητών, κληρικών και ηγουμένων, των οποίων ουκ έστιν αριθμός… αφού όπως ο ίδιος μαρτυρά σε επιστολή του προς κάποια ηγουμένη, δεν προλαβαίνει να απαντήσει σε όλα…
«Με το πρόσχημα της υγείας καταργούν την ελευθερία μας. Ύστερα από τον φόβο του ιού, ήλθε η τρομοκρατία εξαιτίας του υποχρεωτικού εμβολιασμού», είναι ο ηχηρός επίλογος ορισμένων φλογερών κηρυγμάτων του, σύμφωνα με αυτήκοες μαρτυρίες.
Συχνά, δε λείπουν οι ευρέως πλέον διαδεδομένες αναφορές για «κύτταρα από εκτρωμένο έμβρυο» που χρησιμοποιούνται στην παρασκευή του εμβολίου ή για μηχάνημα που υπάρχει στα αεροδρόμια και «αναγνωρίζει τους εμβολιασμένους» αλλά και για εφαρμογές που υπάρχουν σε κινητά τηλέφωνα και όταν πλησιάσει εμβολιασμένος «εμφανίζεται ένας δωδεκαψήφιος αριθμός»…
Κι αν ο ιερομόναχος Ευθύμιος διεκδικεί τα πρωτεία στην μετά μετά Παΐσιο εποχή της μοναστικής πολιτείας, ωστόσο δεν είναι ο αποκλειστικός πολέμιος της πανδημίας, των εμβολίων και μαζί της πολιτείας και φυσικά και της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Κατηφορίζοντας ο επισκέπτης από τις ς Καρυές προς το κελί που έζησε ο Άγιος Παΐσιος, συναντά έναν ακόμα ζηλωτή, τον μοναχό Γαβριήλ, ο οποίος αρέσκεται να υποδέχεται ξαπλωμένος τους επισκέπτες του και να εξαπολύει μύδρους ενάντια στον κορονοϊό, το εμβόλιο και τις ταυτότητες με πλέον αγαπημένο του «σύνθημα» το «Όχι στο εμβόλιο. Όχι στην ταυτότητα με το 666». Παρόλα αυτά η θεματολογία του δεν εξαντλείται στην πανδημία. Από το στόχαστρό του δεν ξεφεύγει ούτε ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, αλλά και άλλοι αγιορείτες Γέροντες που «στολίζει» με κατάρες, επειδή δεν συντάσσονται με τα λεγόμενά του.
Τόσο ο μοναχός Ευθύμιος, όσο και ο ιερομόναχος Γαρβιήλ , παρά το γεγονός ότι φέρονται να έχουν νοσήσει, φθάνουν ακόμα και στο σημείο να διακινούν φυλλάδια που βρίθουν θεωριών συνωμοσίας, παραφράζοντας πολλές φορές προς επίρρωσιν των παραληρηματικών τους λόγων τις διδαχές του Γέροντα Παϊσίου.
Έτερος ακλόνητος πολέμιος του εμβολίου, του οποίου επίσης η φήμη ξεφεύγει από τα στενά ελλαδικά όρια είναι και ο 90χρονος Ηγούμενος της Μονής Αγίου Παύλου, Γέροντας Παρθένιος. Ο Γέροντας Παρθένιος, δηλώνει μέσα από τους λόγους τους ένθερμoς αντιεμβολιαστής κατακεραυνώνοντας με κάθε ευκαιρία την πανδημία, παρά το γεγονός ότι νόσησε βαριά. Και δυστυχώς, αυτό δεν είναι το μόνο γεγονός που επιλέγει να αγνοεί. Στην Μονή του Αγίου Παύλου, ακόμα δύο μοναχοί και ένας λαϊκός εργάτης, νόσησαν βαριά και έχασαν τη μάχη με τον κορονοϊό. Γεγονότα που δεν ήταν ικανά να μετακινήσουν τον Γέροντα στο ελάχιστο από τις θέσεις του….
Στη λίστα με τους αντιεμβολιαστές αγιορείτες, που όπως δήλωσε προσφάτως ο Ηγούμενος της Μονής Εσφιγμένου παρασύρουν ανθρώπους και θέλουν οπαδούς, συγκαταλέγεται και ο μοναχός Εφραίμ από τη Σκήτη του Αγίου Ανδρέα, στις Καρυές. Αγαπημένη του επωδοί; Η «νέα τάξη πραγμάτων» και «το 5G», αλλά και ο τρόπος που αλληλοεπιδρούν με το εμβόλιο. «Ήθελαν να κάνουν πυρηνικό πόλεμο, αλλά επειδή η μόλυνση θα επηρέαζε και τους ίδιους, σκέφτηκαν να δημιουργήσουν τον κορονοϊό και τα εμβόλια…», είναι κάποια από τα λόγια που του αποδίδονται.
Θεωρίες που καταρρίπτουν τα πορίσματα της επιστήμης και τα όρια της λογικής
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι θεωρίες των μοναχών που έχουν σηκώσει την παντιέρα του αντιεμβολιαστικού κινήματος. Είναι απίστευτα τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν, προκειμένου να σπείρουν το φόβο της αβεβαιότητας, με απώτερο στόχο να φυτρώσει ο αντιεμβολιαστικός καρπός. Ας δούμε μερικές από αυτές.
«…Εμείς αρνούμαστε να κάνουμε το εμβόλιο. Όποιος φοβάται, ας κάνει όσα εμβόλια θέλει, αλλά να γνωρίζει ότι μπορεί να έχει απρόβλεπτες βαριές παρενέργειες, όπως είχαν τα εμβόλια που έκαναν στα παιδιά πριν από λίγα χρόνια για τη νόσο των πτηνών και πολλά παρέλυσαν. Όπως επίσης έπαθαν σκλήρυνση κατά πλάκας πολλοί που έκαναν το εμβόλιο της ηπατίτιδας Β΄ και το ίδιο συμβαίνει και με άλλα εμβόλια. Αν δεν φυλάξει ο Θεός, τι μπορούν να κάνουν τα εμβόλια και τα φάρμακα;
…Εμείς έχουμε ανώτερα εμβόλια και “φάρμακα αθανασίας”, τα άγια Μυστήρια. Γιατρούς δοκιμασμένους και ειδικούς για τον ιό, τον Αγιο Χαράλαμπο, τον Άγιο Βησσαρίωνα Δουσίκου, που είναι για την πανώλη και τόσους άλλους αγίους.
Με το πρόσχημα της υγείας καταργούν την ελευθερία μας. Υστέρα υπό τον φόβο του ιού, ήλθε η τρομοκρατία εξαιτίας του υποχρεωτικού εμβολιασμού…
Στα αεροδρόμια υπάρχει μηχάνημα που αναγνωρίζει τους εμβολιασμένους και σε ορισμένα κινητά τηλέφωνα με μια συγκεκριμένη εφαρμογή, όταν πλησιάσει εμβολιασμένος εμφανίζεται ένας δωδεκαψήφιος αριθμός, στοιχεία αποδεικτικά ότι μέσω του εμβολίου μπορεί ο εμβολιασμένος να παρακολουθείται».
Το χειρότερα όλων; Σύμφωνα με μαρτυρίες φθάνουν ακόμα και στο σημείο να σπείρουν θεωρίες για δήθεν θεραπείες, τις οποίες οι επιστήμονες δεν θέλουν να δώσουν στον κόσμο, ώστε να συνεχίσουν να προωθούν τον εμβολιασμό.
Η Εκκλησία της Ελλάδος παρακολουθεί με ιδιαίτερη ανησυχία τις εξελίξεις, καθώς οι ζηλωτές αντιεμβολιαστές μοναχοί κατορθώνουν ακόμα και μέσα από τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης να επηρεάζουν πολλούς πιστούς, αυξάνοντας το πρόβλημα και προκαλώντας σύγχυση στους πιστούς εν μέσω πανδημίας.