Πανηγυρικά εορτάστηκε η μνήμη της Αγίας Ισαποστόλου Φωτεινής της Σαμαρείτιδος στο ομώνυμο Ιστορικό Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο (εντός του Επισκοπείου), στην Κόρινθο.
Την Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2024, τελέσθηκε ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός με την παρουσία των Ιερέων της πόλεως της Κορίνθου και με την παρουσία ευσεβών προσκυνητών.
Ανήμερα της Εορτής, Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, τελέσθηκε Αρχιερατική Θ. Λειτουργία από τον Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως μας, Επίσκοπο Κεγχρεών κ. Αγάπιο, παρουσία του σεπτού Ποιμενάρχου μας κ. Διονυσίου. Με τον άγιο Κεγχρεών συλλειτούργησαν οι Πανοσ. Αρχιμ. π. Αρκάδιος Ραζνύ, π. Αθανάσιος Πέζος, ο Αιδεσ. Πρωτ/ρος π. Αθανάσιος Κοντογιάννης και ο Διάκονος π. Χρήστος Χίλιας.
Στο κήρυγμα του ο Θεοφιλέστατος ομίλησε, με αφορμή το μαρτύριο της Αγίας Φωτεινής, των πέντε γυναικών αδελφών Της και των δύο υιών Της, για της ισχυρές αντιθέσεις στον χώρο της Πίστεως. Η Εκκλησία μας κάνει λόγο για «νηφάλιο μέθη», για «λάλο σιγή» για «Φαρισαίο και Τελώνη», προβάλλει τον «τελώνη Απόστολο», την «σώφρονα πόρνη», τον «αρνητή Απόστολο», τον «διώκτη Χριστοκήρυκα Απόστολο», την «μεταποιηθείσα πρώην πόρνη» σε «Ισαπόστολο και Μεγαλομάρτυρα», την Αγία που από «σκοτεινή» έγινε «Φωτεινή» και που «παρά το φρέαρ» εφωτίσθη» και εντός «φρέατος» ετέθη για τον Σωτήρα του κόσμου, «Ὅστις ἐλθών εἰς τόν κόσμον ἀνήγγειλε ἡμῖν πάντα» (πρβλ. Ιω. δ’, 25). Όλες αυτές οι αντιθέσεις «κοινό παρονομαστή» έχουν την μετάνοια, η οποία ανακαινίζει τους ανθρώπους και σαν «πνευματική δυναμίτις» καταστρέφει κάθε τι αμαρτωλό που έχει παγιωθεί στις καρδιές τους, γι᾿ αυτό και οι αλλαγές δεν γίνονται «εκ των άνω» με ό,τι και αν νομοθετούν «οι τα πρώτα φέροντες», ως ο Νέρων που αποφάσισε να εξολοθρεύσει τους Χριστιανούς, αλλ᾿ «εκ των κάτω», όταν ο καθένας μας αποφασίζει την δική του αλλαγή, την δική του μεταστροφή, αποφασίζει να ζήσει «θεοφιλώς» και «θεαρέστως» προτάσσοντας στην ζωή του τις Ευαγγελικές Εντολές. Η σταθερότητα στην Πίστη, το αμετακίνητο από τις θέσεις της Εκκλησίας είναι η καλύτερη ομολογία, αφού «αὕτη ἐστὶν ἡ νίκη ἡ νικήσασα τὸν κόσμον, ἡ πίστις ἡμῶν» (Α΄ Ιω. ε’, 4). Ο «αυτοκρατορικός νόμος» οδήγησε την Αγία Φωτεινή και τους οικογενείς Της στο φρικτό μαρτύριο, που το ξεχώρισε ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης από το Συναξαριστή Του για την φρικαλεότητά του αλλά και την σταθερότητα των Μαρτύρων, εντάσσοντάς αυτό στο ψυχωφελές έργο Του «Νέον Εκλόγιον», οι Μάρτυρες Άγιοι όμως οδήγησαν πολλές ψυχές στην Χριστιανική αλήθεια και στην «εν Χριστώ» σωτηρία, όπως ο συνεορταζόμενος τους Άγιος Σεβαστιανός και όχι μόνο.
Απευθυνόμενος ο Θεοφιλέστατος στον συμπροσευχόμενο Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας κ. Διονύσιο ζήτησε τις θεοπειθείς ευχές του, ώστε όλοι μας να γίνουμε μιμητές της πίστεως των Αγίων Φωτεινής και των συγγενών Της για να αξιωθούμε της ουρανίου Βασιλείας.
Προς αγιασμό του εκκλησιάσματος εξετέθη σε προσκύνηση απότμημα εκ των Ιερών Λειψάνων της Αγίας Φωτεινής της Σαμαρείτιδος, που φυλάσσεται στο εσωτερικό Παρεκκλήσιο του Επισκοπείου.