Dogma

Ποιμαντικές προσεγγίσεις του γάμου και της οικογένειας

Ολοκληρώθηκε χθες το απόγευμα ο πρώτος κύκλος των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων της μητρόπολης Λαγκαδά που είχαν ως κεντρικό θέμα τις σύγχρονες ποιμαντικές προσεγγίσεις των προβλημάτων του γάμου και της οικογενείας.

Ολοκληρώθηκε χθες το απόγευμα ο πρώτος κύκλος των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων της μητρόπολης Λαγκαδά που είχαν ως κεντρικό θέμα τις σύγχρονες ποιμαντικές προσεγγίσεις των προβλημάτων του γάμου και της οικογενείας.

Τα Σεμινάρια αυτά εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο των Εκπαιδευτικών προγραμμάτωνδιά Βίου Εκπαιδεύσεως και αναπτύξεως των Κοινωνικών Δεξιοτήτων των Κληρικών και των Λαϊκών Στελεχών της Εκκλησίας, που διοργανώνει η μητρόπολη Λαγκαδά σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ποιμαντικής Επιμορφώσεως της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και πραγματοποιούνται μέσα στο πλαίσιο της Πράξεως «Προγράμματα Διά Βίου Εκπαίδευσης για την Ανάπτυξη των Κοινωνικών Δεξιοτήτων των Κληρικών και των Λαϊκών Στελεχών της Εκκλησίας», ενώ είναι και πιστοποιημένα σύμφωνα με το «Σύστημα Πιστοποίησης Επιμόρφωσης» (ΦΕΚ 1592 30/9/2010).

Εισηγητής της τελευταίας ημέρας του πρώτου κύκλου των σεμιναρίων ήταν ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών πρωτοπρεσβύτερος π. Αδαμάντιος Αυγουστίδης, Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Αθηνών και Ψυχίατρος, ο οποίος αφού ευχαρίστησε όλους τους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν από την πρώτη ημέρα με ζωηρό ενδιαφέρον τα μαθήματα, έκανε μία γενική ανακεφαλαίωση του πρώτου κύκλου των σεμιναρίων και των εισηγήσεων που ακούσθηκαν κατά την διάρκεια αυτών, αναφέρθηκε στην εκπόνηση των εργασιών που υποβλήθηκαν από τους συμμετέχοντας κάνοντας γενικές παρατηρήσεις πάνω σε αυτές, ενώ τέλος ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος όπου ακούσθησαν απόψεις και γνώμες γύρω από την λειτουργία και οργάνωση των μαθημάτων.

Την επόμενη εβδομάδα, συγκεκριμένα την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015, θα ξεκινήσει ο δεύτερος κύκλος των Σεμιναρίων διάρκειας 28 εκπαιδευτικών ωρών, ο οποίος θα έχει ως κεντρικό θέμα την ποιμαντική προσέγγιση του παιδιού και του εφήβου στη σύγχρονη πραγματικότητα.